DET ER TRYGT OG ENKELT Å HANDLE HOS OSS, OG ALLE KUNDER SKAL BLI FORNØYD!

Er det noe du lurer på eller ikke er fornøyd så tar du kontakt med oss så finner vi en løsning.

Reklamasjon

Dersom du kjøper en vare, og det er mangel på den – f.eks. en materiale- eller fabrikasjonsfeil – gjelder forbrukerkjøpsloven.

Da betaler vi selvsagt returfrakten.

Retur

Vi anbefaler at pakker til oss sendes som registrert sending (servicepakke/norgespakke) slik at den kan spores. Vi henter ikke pakker som sendes i oppkrav.

Du vil kunne bli erstatningsansvarlig for skade på varen grunnet uforsiktig eller uforsvarlig retur. Det er derfor viktig å sørge for forsvarlig innpakking og emballasje. Hvis det lar seg gjøre og samtidig er forsvarlig, kan du gjenbruke den emballasjen som ble brukt da du mottok varen. Eventuelle utgifter til ny emballasje dekkes av kunde. Husk at du har bevisbyrden for at varen er sendt i retur. Vi anbefaler derfor at sendinger til oss sendes som registrert sending (servicepakke/norgespakke) slik at den kan spores, men dette er ikke et krav.

OBS! Hygieneartikler og kroppsnære plagg er underlagt særskilte bestemmelser for bytte.

• Retur ved feilsendinger og reklamasjoner betales av PETZ. Ta kontakt med oss før retur.
• Retur ved normal angrefrist eller bytte betales av kunden.